mandag 8. februar 2010

Sofaslitar

Nå skal eg prøve meg på noko nytt, nemleg å sy ein sofaslitar. Du anar vel ikkje kva det er, men det er liknar på ein onepiece- desse overprisa heildressane som folk er heilt galne etter. Eg kan jo ikkje kalle dei onepiece, dermed måtte eg finne på eit passande navn- sofaslitar. I dag er stoffet bestilt, det blir da ein blå, ein raud, ein rosa og ein svart/raud trur eg. I tillegg har eg moglegheit til å trykke navnet ditt på dei.

Eg veit ikkje heilt kva dei vil koste enda, eg må sjå på materialkostnaden fyrst. Men, at dei blir langt billegare enn ein original, som kostar godt over 1000-lappen, er det ikkje tvil om.

Eg kjem til å kunne sy dei i alle str, da eg skal lage meg mønster sjølv.

Det tek ca 1-2 veker før eg får stoffet, så treng eg nok ei stund på å sy dei. Men i mars ein gong vert dei nok ferdige.

1 kommentar:

  1. Lykke til, det blir spennende å se dem ferdige :)

    SvarSlett