mandag 21. juni 2010

Har fått denne awarden av Tina Utfordringa er å svare på sju ting som eg ynskjer meg no. Så skal eg sende den vidare til sju andre bloggarar.

Her er i hvertfall ynskja mine:

1. At ungane mine skal få leve eit langt og lykkeleg liv, slik at dei skal kunne sjå attende på det og tenkje "Eg har hatt eit flott liv"

2. At eg og resten av familien skal få behalde helsa og få leve mange gode år.

3. At eg skal klare alle utfordringane i kvardagen og til slutt finne litt lykke igjen.

4. At eg skal vinne penger, slik at eg og ungane blir økonomisk uavhengige.

5. At eg og ungane skal få råd til eit hus

6. At eg skal få oppleve verda og alt ho har å by på.

7. At livet skal bli lettare å leve, om ikkje så altfor lenge.


Eg sender awarden og utfordinga vidare til: Mariposamilla, Litefrø, Unik,Groi, Sosa, Eviltordivel, og Gjenbruksbloggen


Så får eg berre vente og sjå, kanskje eg får eit ynskje oppfylt?

1 kommentar:

  1. Flotte ønsker, håper dei går i oppfyllelse.
    Eg trur ikkje html kodene dine passar heilt til denne malen, sidan det du skriv kjem lang ut på sida om du forstår.
    Det går a å endre html kodene, her ser du ei bra oppskrift på det:
    http://somminedagerer.blogspot.com/2008/11/hvordan-lage-store-bilder-i-bloggen.html

    Klem

    SvarSlett